Brend

brend

Brend

Brend je skup određenih asocijacija o vašoj  kompaniji, proizvodu ili usluzi u svijesti potrošača. 
Gledano hijerarhijski, brend je onaj prvi utisak koji potrošač ostvaruje prilikom upoznavanja sa vašom kompanijom, a reciprocitet toga svega jeste, ostvarenje i realizacija svih vizuelnih i korporativnih elemenata koji u konačnici vode ka ostvarenju prepoznatljivog brenda na trzištu. 

Ništa nije slučajnost, i nemoguće je da možemo pripisati bilo šta slučajnosti kada su upitanju kompanije koje su se ostvarile kao prepoznatljiv brend na tržištu. Iza toga su procesi i smišljeno kreirani koncepti i strategije koje su ispred sebe imali viši cilj, a to je da vode ka prepoznatljivom brendu. Vremenska distanca i strpljenje s kojim su se morali naoružati ostaje poznanicom samo njima. Činjenica je da svima nama laskaju priče uspješnih, koji u večini slučajeva kroz kratkometražni video isječak sažmu i pažljivo biranim rečenicama probude poduzentički duh u nama. Svojim primjerom doprinesu da se zapitamo oko mnogo toga.  Međutim, uporedo s tim također je činjenica da smo mi kao društvo prepoznatljivi po tome da smo veliki skeptici pri susretu s nečim novim što se pojavi ispred nas, i nismo spremni na temeljito upoznavanje s istim. 

Definicija brenda

Brend je zasigurno među pojmovima koji za sobom nose vrlo često pogrešno doživljenje konotacije, i rijetki su oni koju su spoznali pravu vrijednost i suštinu samog pojma ali i procesa brendiranja. Mnogi pojmovi su isuviše mistificirani među kojima je i pojam brenda-brendiranja. Svrha brendiranja je učiniti da određeni proizvod ili usluga bude prepoznatljiva kod potrošača, ali i da poveća vrijednost vaše kompanije, proizvoda ili usluge.  Potencijalni kupci prije nego što direktno stupe u kontakt sa vašom kompanijom uslugom ili proizvodom, prvo će vidjeti vaš brend u određenom obliku ili formatu na osnovu kojeg će izgraditi očekivanja. Zbog toga je vrlo važno da brend vaše usluge, proizvoda ili kompanije bude već unaprijed osmišljen i prezentiran potrošačima. 
 
"Čovjek je neprijatelj onog što ne poznaje"

Brendiranje i Idejna rješenja?

U svemu tome iznimno je važno znati da idejna rješenja i realizacija svega toga isto tako nisu čin slučajnosti već rezultat znanja i iskustva stručnjaka iz sektora marketinga pretočenih u uspješno realizirane projekte koje jedan po jedan vode ka izgradnji prepoznatljivog brenda, u prijevodu, uspješne kompanije. Na kraju, kompanija, sa svojim uslugama ili proizvodima koja se ostvari kao prepoznatljiv brend na tržištu koji stvara emocionlanu vezu između nje i kupaca, dobija garanciju opstojnosti i uspjeha.