Brendiranje vozila

Reklama koja stoji samo na semaforu

Brendiranje vozila

Brendiranje vozila kao element vizuelnog identiteta vaše firme usavršava njezin brend, ali i zasigurno pomjera granice vašeg poslovanja. Kod ciljane grupe kupaca širi osjećaj sigurnosti, jer, „ljudi su neprijatelji onog što im je strano“, i kada se proizvod vaše firme nađe na istoj rafi sa proizvodom konkurencije, kupac će radije izabrati nešto što mu je već „odnekud“ poznato, tj. izabrat će vaš proizvod. 

Brendirano vozilo ne traga za vašim novim kupcima, to je posao vašeg komercijaliste, ono čini da kupci tragaju za vama. 

Pokretna reklama

Reklama koja stoji samo na semaforu, a koja će svaki put gdje god se pojavi svojim atraktivnim izgledom privući  pažnju i urezati  se u podsvijest hiljadama blago umornih posmatrača čije oko u silnim monotonim i svakodnevnim dešavanjima jednostavno traga za nečim atraktivnim, nečim novim, je brendirano auto vaše firme. Atraktivno osmišljeno brendiranje vozila vaše firme vam daje priliku za reklamom koja stoji samo na semaforu. 

Autografika

Autografika se izrađuje na digitalnim mašinama štampanjem na PVC folijama koje su namjenjenje da budu otporne na sve vremenske prilike i čine da autografika dugo traje.  Dizajn autografike mora biti stručno i koncizno osmišljen sa svim potrebnim informacijama o vašoj firmi, brendu, koji će u krajnosti animirati pažnju posmatrača svaki put kada vozilo vaše firme bude na putu.  Kao što je stručan i atraktivan dizajn brendiranja vašeg vozila neminovan kako bi se postigli što bolji efekti, i što više ljudi prenijela poruka o vašem brendukvalitet materijala predviđenih za brendiranje vozila vaše firme je također od izuzetnog značaja kako bi vaša reklama na vozilu prešla što više kilomtera 

Leave a Reply