Fotografije koje život znače

fotografije koje zivot znace

Fotografije koje život znače

Koliko god smo puta do sada u životu čuli parolu: „ Fotografija vrijedi više od hiljadu riječi“, mislim da smo se svi mi barem jednom u životu našli u prilici kada nam je ta jedna fotografija vrijedila i više od “hiljadu tišina”. 

Digitalna ekspanzija nas je isuviše razoružala od mnogih komunikacija i sve smo više svjesniji koliko zapravo naš život prolazi brzinom svjetlosti bez da smo u prilici zabilježiti čak i one nama najdraže njegove događaje. Nekada se puno više komuniciralo, do te mjere da je taj period opravdavao parolu kada su fotografije vrijedile više od hiljadu riječi.  Sada nam sve te fotografije služe ,uskraćeni za priliku da o njima pričamo, da nam one same iskomuniciraju sve te tišine. 

Svi trenuci u našim životima ponaosob su jedinstveni sami po sebi. Nema repriza niti ima kopija. Svim tim trenucima, svi mi bismo nesrazmjerno trebali posvetiti fokus. Jer to su naši trenuci, to smo mi. To je naš život. 

VRIJEME JE DA POČNEMO ŽIVJETI SVAKI TRENUTAK NAŠEG ŽIVOTA!

Možda Vam se na prvi pogled ova rečenica čini isuviše stereotipnom, do te mjere da ćete samo preletjeti preko nje, ali gdje god se sada nalazili, i šta god radili, i kakvu god životnu situaciju proživljavali, ne zaboravite pogledati se u ogledalo i priznati sebi da se svi mi na kraju dana kada sve utihne vraćamo sebi. I da smo kao takvi jedinstveni i da smo heroji. 

Svaka dob ima svoju draž. Niti jedan životni događaj smješten u određeni kontekst života nije nam se desio bezrazložno. Sva dešavanja oko nas i sve ostalo što je predmetom naše percepcije je samo tu zbog nas. 

Svi ti pohodi i prilike fotografisanja, poput, fotografisanja posebnih događaja, fotografisanja maturanata, fotografisanja vjenčanja, kao i kadrovi video snimaka pretočeni u promotivni video snimak svega navedenog su sami po sebi svečani činovi. 

Pored personalnih prilika koji su vezani za određenu osobu, tu su također i druge prilike za fotografisanjeposmatrane kao unipersonalne i više su vezane za poslovne subjekte, poput fotografisanja proizvoda za katalošku Ili web promociju, fotografisanje poslovnih prostora enterijera/eksterijera, pogona proizvodnje ili uposlenika, tu je također i video snimanje reklama za firmu, snimanje dronom u svrhe video promocije.

MI SMO GLAVNE ULOGE U NAJJEDINSTVENIJEM „FILMU“ NA SVIJETU.